شناسهٔ خبر: 88823 - سرویس هوایی

فراخوان سازمان هواپیمایی کشوری جهت تدوین نقشه راه صنعت حمل و نقل هوایی

سازمان هواپیمایی کشوری صنعت حمل و نقل هوائى کشور پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، علی‌رغم مشکلات و تحریم‌های همه جانبه با اتکا به توان داخل و تلاش بی شائبه دست اندرکاران به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صنعت حمل و نقل هوایى کشور پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، علی‌رغم مشکلات و تحریم‌های همه جانبه با اتکا به توان داخل و تلاش بی شائبه دست اندرکاران به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است و با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و بهره‌مندی از نقطه نظرات متخصصان این صنعت، بی‌شک پویایی و تحرک بیشتری خواهد یافت.

سازمان هواپيمایى كشورى به‌عنوان متولى و سیاست‌گذار صنعت حمل و نقل هوایی کشور درنظر دارد با هماهنگى دستگاه‌هاى ذي‌ربط در دولت و همكارى مجلس شوراى اسلامى، نقشه راه برون رفت صنعت از معضلات و مشكلات كنونى و استفاده کامل از پتانسیل داخلی را تدوين و به تصويب مراجع ذيصلاح برساند.

لذا از كليه انديشمندان، فرهيختگان و صاحب نظران حوزه حمل و نقل هوایى كشور درخواست مى‌شود پيشنهادات خود را حداكثر تا تاريخ ۲۵ اسفندماه سال جاری برای روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس ایمیل pr@cao.ir  ارسال کنند.

لازم به ذکر است از ارائه دهندگان پيشنهادات برتر به نحو شایسته تقدیر بعمل خواهد آمد.