شناسهٔ خبر: 88945 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان فریدونشهر خبر داد:‌

نامگذاری یک میدان به نام راهداران در فریدونشهر

IMG-20210120-WA0010.jpg رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان فریدونشهر از نامگذاری یک میدان به نام راهداران در شهرستان فریدونشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، علی اکبر آقایی اظهار کرد: با درخواست و پیگیری این اداره در کمیته نامگذاری شهرستان فریدونشهر، میدان جدید الاحداث واقع در  تقاطع محورهای "سیبک" و "چیقورت" به نام راهداران نامگذاری شد.

وی با اشاره به شرایط سخت کاری راهداران در این شهرستان به دلیل وضعیت جوی و جغرافیایی ادامه داد: این نام گذاری به پاس تلاش‌های بی‌منت راهداران برای خدمت‌رسانی به مردم در اماکن صعب‌العبور انجام شد.

آقایی با بیان اینکه در زمستان شاهد بارش شدید برف در گردنه‌ها و جاده‌های روستایی این شهرستان هستیم، تصریح کرد: عملیات راهداری زمستانی در این شهرستان یکی از سختترین عملیات‌ها در نوع خود به شمار می‌آید و راهداران برای بازگشایی راه‌ها در روستاهای دورافتاده و کوهستانی از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان فریدونشهر از مسئولین شهرستان به دلیل توجه به شغل سخت راهداران و نامگذاری یک میدان به نام این قشر زحمتکش تقدیر و قدردانی کرد.