شناسهٔ خبر: 88957 - سرویس مسکن و شهرسازی

نایب‌رئیس اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:‌

شهر جدید پردیس درخصوص آب شرب و فاضلاب مشکلی در آینده نخواهد داشت/ مشهود بودن استانداردهای لازم در راه‌های دسترسی شهر جدید پردیس/ امیدواری به کاهش سرسام‌آور قیمت‌ها با طرح جامع مسکن/ کلید خوردن طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید پردیس

 بازدید نایب‌رئیس اول کمیسیون عمران شهر جدید پردیس نایب‌رئیس اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح جامع مسکن گفت: امیدواریم قیمت سرسام‌آور مسکن با این طرح در کشور کاهش پیدا کرده و سالانه بتوانیم یک میلیون مسکن جدید به مردم تحویل دهیم

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیپور، نایب‌رئیس اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه بازدید امروز به شکل سرزده انجام شد، گفت: علی‌رغم این بازدید سرزده کارگاه‌های پروژه‌های عمرانی در پردیس فعال بودند و از این بابت از مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به ضرورت تلاش خستگی‌ناپذیر و پای کار بودن مدیران در جمهوری اسلامی و انتظارات مردم در این خصوص، افزود: این نگاه خوشبختانه در شهر جدید پردیس کاملا حس می‌شود.

علیپور در ادامه به تشریح جزییات این بازدید سرزده پرداخت و ادامه داد: باتوجه به دغدغه‌های ساکنان، امروز از پروژه‌های زیرساختی پردیس بازدید شد که پروژه‌های خیلی خوبی در این بخش در حال انجام است و در آینده مشکلی در خصوص آب شرب و فاضلاب در این شهر جدید نخواهیم داشت.

این نماینده مجلس با اشاره به سرعت مناسب پروژه‌های عمرانی پردیس تصریح کرد: این پروژه‌ها ضمن برطرف کردن دغدغه ساکنان، می‌تواند از طریق فروش پساب فاضلاب به مجموعه‌ها و کارگاه‌های صنعتی درآمدزایی نیز داشته باشد.

علیپور همچنین به اقدامات انجام شده در حوزه راه‌های دسترسی شهر جدید پردیس نیز اشاره کرد و با بیان اینکه اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است، گفت: استانداردهای لازم در انجام این پروژه‌های عمرانی کاملا مشهود است.

وی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید پردیس نیز افزود: این پروژه توسط دولت کلید خورده و کار خوبی توسط پیمانکاران در پردیس در دست انجام است و امیدواریم اهداف دولت و مجلس در این زمینه در موعد مقرر به سرانجام برسد.

ببینید| بازدید نایب‌رئیس اول کمیسیون عمران شهر جدید پردیس

وی از مجموعه شرکت عمران خواست، اقدامات انجام‌شده در حوزه‌های عمرانی را به اطلاع مردم برسانند و فضا را برای بازدید و اطلاع آنها از روند انجام کارها فراهم کنند.

نایب‌رئیس اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح جامع مسکن که در مجلس شورای اسلامی دنبال می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم این اقدامات سبب شود که قیمت سرسام‌آور مسکن در کشور کاهش یابد و سالانه بتوانیم یک میلیون مسکن جدید به مردم تحویل دهیم که نیازمند ورود دولت و انبوه‌سازان و فعال شدن صندوق ملی است.

وی پروژه‌ مخزن فاضلاب را پروژه بزرگی خواند که با ظرفیت ۲۰ هزار مترمکعب می‌توان از آن به عنوان یک مگاپروژه یاد کرد.

علیپور خاطرنشان کرد: امروز پردیس را به‌عنوان یک کارگاه عملیات عمرانی دیدیم و امیدوارم همه مسوولان با چنین نگاهی فعالیت کنند تا کشور را رو به جلو پیش ببریم.