شناسهٔ خبر: 88980 - سرویس جاده‌ای

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

اکیپ‌های راهداری ایلام در آماده‌باش کامل هستند

بارش برف و کولاک شديد در محورهای زنجان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: اکیپ‌های راهداری در تمامی محورهای شهری و روستایی استان ایلام استقرار یافته و به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، گفت: بارش برف در استان ایلام محورهای مواصلاتی استان ایلام را نیز تحت‌پوشش قرار داده است و این پوشش برف یخبندان و لغزندگی جاده‌های استان را در پی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: به همین جهت اکیپ های راهداری در تمامی محورهای شهری و روستایی استان ایلام استقرار یافته و به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

وی افزود: شدت بارش، یخبندان و کولاک برف در گردنه قلاجه، تونل آزادی، محور ایلام به حمیل، محور بدره به ایلام، محور دره شهر به آبدانان و محور ایلام به ملکشاهی وزرین‌آباد از شدت بیشتری برخوردار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام وجود ۷ راهدارخانه ثابت و ۱۳ راهدار خانه ثابت با بیش از ۲۰۰ اکیپ مجهز به تجهیزات زمستانی در محورهای مواصلاتی استان ایلام را مورد اشاره قرار داد و افزود: تردد در تمام محورهای استان در حال انجام است و آماده باش صادره به جهت ممانعت از راهبندان احتمالی و ایمن‌سازی تردد در جاده‌های استان ایلام است.

 وی به تمامی شهروندان ایلامی توصیه و یادآوری کرد: حتی‌المقدور از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و چنانچه تردد از محورهای مواصلاتی ضروری است از سلامت فنی خودرو به ویژه وسایل و تجهیزات ایمنی آن اطمینان حاصل کنند.