شناسهٔ خبر: 88986 - سرویس استان‌ها

با حضور استاندار مرکزی انجام گرفت؛

بررسی طرح اقدام ملی مسکن شهر آشتیان

جلسه اقدام ملی آشتیان فرایند طرح اقدام ملی شهرستان آشتیان درسفر یک روزه استاندارمرکزی به این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهر سازی( استان مرکزی) ،استاندار مرکزی در سفر یک روزه به شهرستان آشتیان در نشستی صمیمی با حضور  فرماندار آشتیان، رئیس دادگستری، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آشتیان، پیگیری ها و اقدامات انجام شده در راستای اجرای سیاستهای دولت در حوزه مسکن را بررسی کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آشتیان در این جلسه گزارشی از  اقدامات انجام شده در زمینه آماده سازی و واگذاری اراضی مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن، فرآیند پالایش ثبت نام شدگان مرحله دوم، واگذاری 8هکتار  اراضی مسکونی به بنیاد مسکن جهت واگذاری به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن وهمچنین مشکلات موجود دراین زمینه را ارائه کرد.

استاندار مرکزی در این جلسه ضمن تقدیر از رئیس و همکاران راه وشهر سازی شهرستان آشتیان  ودستور رفع مشکلات موجود دراجرای طرح اقدام ملی مسکن  روند پیشرفت  طرح های عمرانی و اقتصادی  شهرستان آشتیان را  امیدبخش قلمداد  کرد و گفت:  عملیات ساخت ساختمان شهید علامه آشتیانی یکی از طرح های بزرگ فرهنگی و مورد توجه اهل علم است که با جدیت دنبال می‌شود.