شناسهٔ خبر: 88996 - سرویس وزارتی

طی پیامی؛

وزیر راه و شهرسازی درگذشت سفیر سابق ایران در ترکمنستان را تسلیت گفت

اسلامی امضا وزیر راه و شهرسازی در پیامی درگذشت سفیر سابق ایران در ترکمنستان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در پیامی درگذشت سیدمحمد احمدی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت. 

 متن پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی به این شرح است: درگذشت مرحوم مغفور دکتر سیدمحمد احمدی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان باعث تأسف و تأثر عمیق گردید.

ایشان انسانی متدین، فرهیخته و خدمتگزاری راستین و بی‌ادعا برای ملت، وفادار به جمهوری اسلامی و عاشق ایران بود، و سربلندی و پیشرفت کشور، دغدغه همیشگی‌اش بود.

مرحوم احمدی عمر شریف خویش را صرف خدمت و انجام مسئولیت‌های مختلفی از جمله معاون سیاسی استانداری فارس، استاندار فارس و ایلام و سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان و وظایف مهم دیگری نمود.

 امروز او با ره توشه‌ای پربار از خدمت صادقانه به مردم و کشورش عازم مقصدی شد که همگی مسافر آن راهیم. او به دیار معبود شتافت.

 فقدان و درگذشت جانسوز این عزیز را به خانواده محترمشان، ملت ایران و همکاران آن مرحوم در وزارت امور خارجه و وزارت کشور تسلیت گفته و از خداوند قادر متعال برایشان غفران و رحمت واسعه الهی طلب می‌کنم. خداوند او را با اولیای خود محشور و به بازماندگان محترمش صبر و اجر عطا فرماید.

محمد اسلامی
 وزیر راه و شهرسازی و رییس طرف ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکمنستان
 دوم بهمن ۱۳۹۹