شناسهٔ خبر: 89093 - سرویس استان‌ها

با حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری طرح حرم های مطهر:

نحوه عملیاتی شدن احداث زائرسرای خراسان شمالی در مشهد مقدس بررسی شد

نحوه عملیاتی شدن احداث زائرسرای خراسان شمالی راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 چگونگی عملیاتی شدن احداث زائرسرای خراسان شمالی در مشهد مقدس با حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری طرح حرم های مطهر بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سید عبدالمجید نژادصفوی گفت: امروز شنبه ۴ بهمن ۹۹ در راستای تسریع در شروع عملیات اجرایی زائرسرای استان خراسان شمالی در مشهد مقدس جلسه‌ای در دفتر استاندار استان، مشاور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان تشکیل و در رابطه با چگونگی شروع عملیات اجرایی پروژه زائر سرای استان خراسان شمالی در شهر مقدس مشهد بحث وتبادل نظر انجام پذیرفت.

محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار داشت: همکاری همه دستگاه‌های استان برای ساخت زائرسرای استان در مشهد الزامیست و شهرداری بجنورد و تمام ۲۴ شهر استان را موظف کرد تا یک درصد از کل اعتبارات خود را به ساخت این زائرسرا اختصاص دهند.

وی در این جلسه افزود: صفر تا صد ساخت زائر سرا باید به درستی انجام شود و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی الزامی بوده چون کاری در جهت منافع مردم استان است.