شناسهٔ خبر: 89131 - سرویس استان‌ها

بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از پل‌های در حال ساخت جنگل آباد و سرجاز در بزرگراه جیرفت- کهنوج

 جنوب کرمان  بازدید رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان به همراه مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان و دیگر مسئولین شهرستان جیرفت از پل‌های در حال ساخت سرجاز و جنگل آباد در بزرگراه جیرفت - کهنوج بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (جنوب کرمان) ، محمد ساردویی در حاشیه این بازدید ضمن بر شمردن اهمیت این دو پروژه بیان کرد: روند اجرایی پل سرجاز با ۱۳ دهانه ۲۸متری تا کنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پل جنگل  آباد با ۷ دهانه ۲۸ متری ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در مورد پل جنگل آباد هم اکنون در حال حفاری شمع های پل هستیم  و همزمان انعقاد قرارداد برای احداث راه دسترسی بین پل سرجاز و پل جنگل آباد انجام شده است.

مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان اظهار داشت: پل دوم جنگل آباد به طول کلی ۱۹۶ متر با اعتباری به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال قرار داد بسته شده و در خصوص پل دوم سرجاز به طول کلی ۳۴۸ متر که تاکنون ۷۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اهمیت پل‌های سرجاز و جنگل آباد افزود: این پل‌ها کمک زیادی برای رفع ترافیک در ورودی شهر جیرفت خواهند کرد و همچنین این پروژه ها درترانزیت محصولات کشاورزی و معدنی به استانهای همجوار دارای اهمیت خواهند بود.

وی در پایان گفت: امیدواریم با توجه به بازدیدی که استاندار، معاونین وی و همچنین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از این پرو ژه‌ها داشتند، بتوانیم  با تخصیص اعتبار لازم هر چه زودتر  این دو پروژه را  تکمیل  وبه بهره برداری برسانیم.