شناسهٔ خبر: 89277 - سرویس استان‌ها

در دهه فجر امسال اتفاق می‌افتد

بهره‌برداری از ۱۰۸ پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران

مهندس نجفی مديركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از بهره برداری ۱۰۸ پروژه عمرانی اين اداره كل با اعتباری بالغ بر ۱۵۶۴ميليارد ریال در ايام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (مازندران)، عباسعلی نجفی اظهار داشت: پيروزي انقلاب اسلامي، ايران را در مسيري نوين قرارداد. مسيري كه حيات اجتماعي و اقتصادي را در فضايي معنوي و روحاني به حركت واداشت.

نجفی به بهره‌برداري از پروژه‌هاي عمراني اين اداره كل در ايام دهه فجر اشاره و اظهار داشت: از اين رو اين اداره كل در ايام الله دهه مبارك فجر كه فرصت مغتمي است جهت تجديد بيعت و ميثاق با خون شهدا و ايثارگران انقلاب و مقام معظم رهبري، ۱۰۸ پروژه عمراني اين اداره كل با اعتباري بالغ بر ۱۵۶۴ميليارد ریال را به بهره برداری می‌رساند.

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران تصریح کرد: از این تعداد پروژه، ۸۷ پروژه در حوزه راهداری با اعتباری بالغ بر ۱۳۰۴ میلیارد ریال و ۲۱ پروژه در حوزه فنی و راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال است.

نجفی به پروژه‌های شاخص افتتاحی این اداره کل در ایام دهه فجر اشاره و خاطر نشان ساخت:  جابه‌جایی نیوجرسی به جای گاردریل (محور بابل _ قائمشهر ) با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال، احداث سیستم روشنایی کمربندی نوشهر - چالوس با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال، عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محور هراز با اعتباری بالغ بر ۲۳۹ میلیارد ریال، عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محور آمل - محمودآباد با اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد ریال، احداث پل راه روستایی توکله شهرستان تنکابن با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال، تعریض و بهسازی محور قائمشهر - جویبار به طول با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال و بهره برداری ۵۱ دستگاه سامانه ثبت تخلف سرعت با اعتباری بالغ بر ۳۰۶ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های شاخص این اداره کل است که در ایام الله دهه فجر مورد بهرده برداری قرار می گیرد.

وی به پروژه های آغاز به‌کار این اداره کل نیز اشاره و گفت: در ایام مذکور نیز عملیات اجرایی و عمرانی ۷۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۸ میلیارد ریال آغاز می‌شود.