شناسهٔ خبر: 89339 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرکل بنیاد مسکن استان خبر داد:

بهره‌برداری از ۲۰۰۰ واحد مسکونی بازسازی شده از زلزله آذربایجان غربی با حضور رییس بنیاد مسکن/یکهزار واحد مسکونی روستایی استان مقاوم‌سازی شد/ارایه ۱۵۰۰ سند به مالکان واحدهای مسکونی روستایی در دهه فجر

مسکن محرومان مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی از حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین رییس سازمان برنامه و بودجه در افتتاح‌های واحدهای واحدهای مسکونی استان خبر داد.

محمود بدلی مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از حضور محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه و علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز ۱۳ بهمن در استان و افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های مسکنی در آن استان، خبر داد.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی، با یادآوری وقوع زلزله چهارم اسفند ۹۸  قطور در استان، گفت: تمامی واحدهای تخریب شده از زلزله سال ۹۸ بازسازی شدند که امروز در مراسمی با حضور مسئولان ۲ هزار واحد بازسازی شده،افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

بدلی ادامه داد: تفاهم‌نامه‌ای برای احداث ۳ هزار واحد مسکن محرومان نیز در استان به امضا رسید که امروز با حضور مسئولان در سطح ملی به شکل نمادین احداث آنها آغاز خواهد شد.

وی توضیح داد: یکهزار واحد واحد مسکونی نیز در سطح استان مقاوم‌سازی شدند که امروز از برخی از آنها بازدید می‌شود.

به گفته وی، در دهه فجر امسال سند ۱۵۰۰ واحد مسکونی روستایی تهیه و به مالکان واحدها ارایه شد.