شناسهٔ خبر: 89398 - سرویس مسکن و شهرسازی

برگزاری مراسم معارفه سرپرست دفتر مدیرعامل و روابط‌عمومی سازمان ملی زمین و مسکن

جلسه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل و سرپرست دفتر مدیرعامل و روابط عمومی میرسجاد سید اشرفی به عنوان سرپرست دفتر مدیرعامل و روابط عمومی این سازمان منصوب و از خدمات علی ثباتی مدیرکل سابق تقدیر و تشکر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، احمد اصغری مهرآبادی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل و سرپرست دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن تغییرات در سازمان‌ها را امری جاری و طبیعی خواند و گفت: شان و جایگاه نیروی انسانی یک سازمان نه براساس پست و سمت بلکه بر مبنای میزان خدمت و کیفیت کاری است که فرد در آن مجموعه انجام می دهد.

معاون وزیر راه و شهرسازی مهمترین هدف تاسیس سازمان ملی زمین و مسکن را تامین اساسی ترین نیاز خانواده ها یعنی مسکن عنوان کرد و افزود: جهت گیری تمام کارکنان سازمان ملی زمین و مسکن در همه بخش ها و سطوح باید برآورده کردن همین هدف باشد.

وی در پایان از خدمات علی ثباتی مدیرکل سابق دفتر مدیرعامل و روابط عمومی تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد که بتوانیم از خدمات ایشان در بخش‌های دیگر سازمان استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پایان برای میرسجاد سیداشرفی در پست جدید آرزوی توفیق کرد و گفت: امیدوارم آقای سید اشرفی با تجربه و شناخت بالایی که از سازمان و وظایفش دارند بتوانند به نحو احسن به انجام این مسوولیت اقدام نمایند.

پیش از صحبت های مدیرعامل سازمان، میرسجاد سیداشرفی در تشریح برنامه هایش اظهار داشت: مهمترین اولویت کاری من در حوزه مدیرعامل تکریم ارباب رجوع، چه همکاران داخل سازمان و چه مخاطبان بیرون سازمان است.

سرپرست دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن افزود: وظیفه دفتر مدیرعامل برطرف کردن یا تسهیل مشکلات پیش روی سازمان است و من ارائه پیشنهادات تازه برای حل مشکلات از طرف کارکنان را نقطه قوت آنها می دانم.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و خدمات علی ثباتی مدیرکل سابق دفتر مدیرعامل و روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن تقدیر شد.