شناسهٔ خبر: 89658 - سرویس استان‌ها

به مناسبت دهه فجر انجام شد

بهره برداری از  10 پروژه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان در شهرستان شاهین شهر

افتتاح دهه فجر مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه فجر از 10 پروژه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان در شهرستان شاهین شهر و میمه بهره برداری شد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، مهدی خضری در آئین افتتاح متمرکز پروژه های راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شاهین شهر که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین و پرترافیک ترین محورهای استان در شهرستان شاهین شهر و میمه واقع شده است .

وی ادامه داد: لذا ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ها در این محور و تعریف و اجرای پروژه هایی برای نیل به این اهداف در اولویت اقدامات اداره کل قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به بهره برداری از  12 مجتمع خدماتی رفاهی در شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با بهره برداری از  این مجتمع جدید تعداد مجتمع های خدماتی رفاهی در استان اصفهان به 51 مجتمع  میرسد .

خضری با بیان اینکه اصفهان رتبه اول در تعداد مجتمع های خدماتی رفاهی بهره برداری شده را به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: در راستای ارتقای ایمنی تردد کاربران مناطق مسکونی حاشیه جاده های برون شهری، عملیات جانمایی و احداث پلهای عابر پیاده در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه امروز شاهد نصب پل گلدیس با اعتباری بر 17 میلیارد ریال در این شهرستان هستیم.

وی همچنین به اهمیت نگهداری راههای اصلی و فرعی این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: امروز با تلاش و پشتکار شبانه روزی شاهد بهره برداری از روکش آسفالت حفاظتی گرم میمه_دلیجان با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال، روکش آسفالت حفاظتی راههای روستایی سه، کلهرود، مراوند، میدان اذان به طول 40 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال، و روشنایی اتوبان معلم به طول 6 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 4.5 میلیارد ریال هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: مجتمع خدماتی رفاهی هشت بهشت از دیگر پروژه هایی است که در محور آزادگان با سرمایه گذاری  180 میلیارد ریالی بخش خصوصی و  حمایت بلاعوض سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص احداث راه دسترسی و تهیه و نصب تابلوهای پیش آگاهی در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.