شناسهٔ خبر: 89721 - سرویس بنادر و دریانوردی

پروژه‌های سازمان بنادر و دریانوردی در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

قابل افتتاح بودن ۳۴ پروژه بندری در ۴ استان / هرمزگان طلایه دار پروژه های بندری سازمان بنادر و دریانوردی/ اشتغالزایی مستقیم برای ۱۶۷۵ نفر با افتتاح این پروژه‌ها/ اعتبار هزینه شده ۴۴۳۲میلیارد ریالی و ۲۶.۹ میلیون یورویی برای پروژه‌های قابل افتتاح سازمان

کشتی سازمان بنادر ودریانوردی در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۳۴ پروژه قابل افتتاح در ۴ استان بندری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پروژه‌های قابل افتتاح وزارت راه و شهرسازی در دهه فجر ۹۹ در ماه‌های پایانی امسال و چند ماه مانده به پایان دولت تدبیر و امید در بخش بنادر و دریانوردی، اعلام شد.

این گزارش حاکی است که مجموع پروژه های قابل افتتاح سازمان بنادر و دریانوردی در دهه فجر امسال، ۳۴ پروژه در چهار استان بندری کشور خواهد بود.

این پروژه ها که قرار است از منابع داخلی و بخش خصوصی تامین و اجرایی شود براساس برآورد انجام گرفته به شکل مستقیم برای ۱۶۷۵ نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.

در این پروژه ها که هزینه ها به صورت ریالی و ارزی انجام گرفته است در مجموع ریالی ۴۴۳۲ میلیارد ریال و در بخش ارزی ۲۶.۹ میلیون یورو اعتبار هزینه و اعلام شده است.

بیشترین برنامه های سازمان بنادر و دریانوردی در استان هرمزگان با ۲۳ برنامه است و بعد از آن استان بوشهر ۵ پروژه، سیستان و بلوچستان و مازندران هرکدام با ۳ پروژه در رتبه های بعدی قرار دارند.

براساس اعلام انجام گرفته نرخ روز معادل ریالی اعتبار هزینه شده در این پروژه ها ۱۱۷۰۰ میلیارد ریال است.