شناسهٔ خبر: 90160 - سرویس استان‌ها

براساس تفاهم‌نامه صورت می‌پذیرد؛

احداث ۲۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان آذربایجان‌شرقی

164522991.jpg مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجانشرقی گفت: براساس تفاهم‌نامه صورت گرفته باکمیته امداد امام (ره) ۲۱۰۰واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی( آذربایجانشرقی) ، ابوالقاسم سلطانی امروز سه شنبه در مراسم امضاء تفاهم نامه اظهار داشت: این اقدام به دنبال امضای تفاهم نامه با کمیته امداد امام (ره) آذربایجانشرقی و در راستای سیاست های دولت با هدف کمک به رفع بخشی از مشکل دسترسی به مسکن خانواده های فاقد مسکن تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) انجام می شود.

وی در ادامه افزود: براساس این تفاهم نامه واحدهای مسکونی مناسب ارزان قیمت و مقرون به صرفه در شهرهای هدف استان در قالب طرح اقدام ملی مسکن براساس نیازمندی های هر ۲ اداره کل، زمین و منابع مالی موجود، احداث می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجانشرقی با بیان اینکه مدت اجرای این تفاهم نامه ۳ سال بوده و قابل تمدید است، گفت: براساس این تفاهم نامه فهرست متقاضیان واجد شرایط مطابق آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن به همراه توزیع شهرستانی، از سوی کمیته امداد استان به این اداره کل ارسال می شود.

سلطانی ادامه داد: تسهیل در تعیین و تغییر کاربری های مورد نیاز اراضی در اختیار کمیته امداد که برای اجرای این تفاهم نامه تخصیص یافته است بر اساس ضوابط و مقررات اداره کل راه و شهرسازی از سوی این اداره کل انجام می شود.

 وی یادآوری کرد: تعهدات کمیته امداد امام (ره) در این تفاهم نامه در ۹ بند و تعهدات این اداره کل در ۸ بند آن اشاره شده است و طرفین مکلف به عمل به این تعهدات هستند.