شناسهٔ خبر: 90233 - سرویس استان‌ها

تمام راههای اصلی لرستان باز است

ش.jpg تمام راههای اصلی و شریانی استان لرستان باز و تردد در آنها برقرار است راهداران شهرستان الیگودرز در حال برفروبی گردنه گله بادوش هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری لرستان)،  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: با توجه به بارش برف در بامداد امروز با تلاش بی وقفه راهداران هیچ یک از محورهای اصلی مسدود نشد و در حال حاضر تردد در همه محورها برقرار است.

عباس شرفی افزود: هم اکنون فقط در گردنه های چمن سلطان و گله بادوش شهرستان الیگودرز بارش خفیف برف داریم و سایر محورها بدون بارش بوده و یا بارش خفیف باران مشاهده می شود، با توجه به بسته شدن گردنه گله بادوش در محور الیگودرز_شول آباد همکاران راهدار شهرستان الیگودرز در حال برفروبی این گردنه هستند.

شرفی گفت: در گردنه گاماسیاب شهرستان دلفان نیز کولاک شدید داریم اما هیچگونه مشکلی در تردد وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: از روز گذشته ۴۰ اکیپ راهداری در راهدارخانه ها و گردنه های برفگیر مستقر و مشغول خدمت رسانی به مردم می باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان توصیه کرد مردم در شرایط ناپایدار جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز نموده و درصورت ضرورت حتما تجهیزات ایمنی همراه داشته باشند و با رعایت سرعت مطمئنه سفری ایمن برای خود و دیگران رقم بزنند.