شناسهٔ خبر: 90277 - سرویس مسکن و شهرسازی

طی مراسمی در سازمان امور اداری و استخدامی:

دومین جایزه دولت الکترونیک به وزارت راه و شهرسازی رسید/ارایه خدمات الکترونیکی از طریق سامانه‌ مدیریت ارتباط شهروندی و سامانه جامع نظارت عالیه

مانی فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان گفت: دومین جایزه دولت الکترونیک از سوی معاون رییس‌جمهور و سازمان امور اداری و استخدامی به وزارت راه و شهرسازی به دلیل بهر‌ه‌مندی از «سامانه الکترونیکی ارتباطات مردمی (شهراه)» و «سامانه جامع نظارت عالیه»، رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دومین دوره جایزه دولت الکترونیک در سال ۱۳۹۸ در دومین مراسم اختتامیه جایزه دولت الکترونیکی جمهوری اسلامی ایران که به همت سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد، به وزارت راه و شهرسازی رسید.

وزارت راه و شهرسازی موفق شد گواهی اهتمام به تعالی در آمادگی دولت الکترونیک در بخش داوطلبانه- بهترین خدمات الکترونیک را از معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور دریافت کند.

به گفته حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، این جایزه به دلیل راه‌اندازی و بهره‌مندی از دو سامانه نظارت امور مقررات ملی و کنترل ساختمان (سنامک) و سامانه مدیریت ارتباط شهروندی (شهراه) به وزارت راه و شهرسازی اعطا شد.

گفتنی است، توسعه دولت الکترونیک یکی از تاکیدهای رییس‌جمهوری است که برای تسریع، تسهیل و ارتقای سطح خدمات دولت و نیز اصلاح نظام اداری با رویکرد الکترونیکی کردن خدمات، کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای آن هستند. همچنین، دستگاه‌های اجرایی علاوه بر بخش‌های تکلیفی در بخش داوطلبانه نیز اقداماتی انجام داده‌اند که وزارت راه و شهرسازی در این مهم پیشتاز بوده است.