شناسهٔ خبر: 90289 - سرویس مسکن و شهرسازی

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن:

اتمام پروژه‌های مسکن مهر استان سمنان پیگیری می شود

حضور وزیر راه و شهرسازی در جشن اختتامیه مسکن مهر خراسان جنوبی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای مسکن استان سمنان که با حضور معاون عمرانی استاندار سمنان برگزارشد، گفت: همکاری و هم افزایی دستگاه های دولتی تسریع در اتمام پروژه های عمرانی دولت در سطح کشور و استان سمنان را به همراه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فردین شاکری، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای مسکن استان سمنان که با حضور معاون عمرانی استاندار سمنان برگزار شد، گفت: همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های دولتی تسریع در اتمام پروژه‌های عمرانی دولت در سطح کشور و استان سمنان را به همراه دارد.

شاکری که برای پیگیری و نظارت بر روند تکمیل و اتمام پروژه‌های مسکن مهر استان سفری به استان سمنان داشت، در جلسه شورای مسکن این استان افزود: از مجموع ۱۶۶۷۴ واحد مسکن مهر بدون مشکل در استان سمنان، ۱۶۵۹۰ واحد تکمیل و ۸۴ واحد باقیمانده که این تعداد هم تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به پایان خواهد رسید.

وی همچنین از تصویب مابه‌التفاوت اقلام نصبیات به پروژه‌های مسکن مهر این استان خبر داد و روند تکمیل این پروژه‌ها را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، این مقام مسوول در سازمان ملی زمین و مسکن اظهار داشت: سازمان متبوعش آمادگی دارد تا مشکلات پیش روی تک‌تک پروژه‌های مسکن مهر را پیگیری و با رعایت موازین قانونی مرتفع کند.