شناسهٔ خبر: 90337 - سرویس استان‌ها

با هدف ارتقای ایمنی بیشتر تردد جاده ای صورت پذیرفت؛

نصب ۲۰ هزار تابلو اطلاعاتی، اخطاری و انتظامی در سطح راههای فارس

نصب تابلو علائم رئیس اداره ایمنی و حریم راهداری و حمل  و نقل جاده ای فارس از نصب بيش از۲۰ هزار تابلو اطلاعاتی، اخطاری و انتظامی در سطح راههای استان از ابتدای امسال تا کنون خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری فارس)،  وحید یزدانی از نصب بيش از۲۰ هزار تابلو اطلاعاتی، اخطاری و انتظامی در سطح راههای استان از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و گفت: از ابتدای امسال نیز تا کنون با استفاده از ظرفيت امانی و پيماني و با رويكرد اقتصاد مقاومتی نسبت به بازسازی بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ متر تابلو اطلاعاتی اقدام شده است.

یزدانی افزود: هم چنین از ابتدای سال تا کنون، راهداری فارس بیش از  ۸ هزار تابلو اخطاری و انتظامی را در راستای رویکردهای اقتصاد مقاومتی بازسازی کرده است.

 رئیس اداره ایمنی و حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس خاطر نشان ساخت: در راستای توسعه ایمنی محورهای استان در ۱۱ ماهه گذشته بیش از ۲۰هزار تابلو اطلاعاتی، اخطاری و انتظامی در سطح محورهای استان نصب شده است.

وی در پایان گفت: تابلوهای ترافیکی از جمله موثرترین تجهیزات ایمنی ترافیکی هستند که می توانند خسارات ناشی از حوادث ترافیکی را به حداقل برسانند.