شناسهٔ خبر: 90343 - سرویس استان‌ها

در راستای سرعت بخشی به تکمیل پروژه‌های مسکن مهر استان انجام گرفت

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز از پروژه مسکن مهر شهرک ابریشم

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از پروژه‌های مسکن مهر شهرک ابریشم که به اتمام رسیده و یا در حال تکمیل هستند، بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز)، خالقی، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز به همراه صفایی فر معاون مسکن و ساختمان، شعبانی مدیر حراست، رحمت پور رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل و همچنین مهندسان مشاور ناظر پروژه های مسکن مهر  از مسکن مهر شهرک ابریشم بازدید کرد.

در این بازدید که درخصوص تاکیدات وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر، تا پایان سال جاری انجام گرفت، بر رفع مشکلات متقاضیان مسکن مهر به همه کلیه عوامل اداره کل راه و شهرسازی استان البرز تاکید شد.

خالقی در این بازدید در دیدار و گفت وگو با ساکنین پروژه‌های مسکن مهر استان، در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت و در این زمینه در ادامه شنونده گزارش سازندگان پروژه‌ها و مشکلات آن‌ها بود.

در پایان این بازدید خالقی با جمع بندی مطالب عنوان شده ضمن تاکید بر فعال کردن بیش از پیش پروژه ها و اضافه کردن شیفت‌های کاری اظهار داشت: مشکل نقدینگی وجود نداشته و به محض ارائه صورت وضعیت از سوی پیمانکار آمادگی پرداخت فوری از سوی این اداره کل وجود دارد.

وی افزود: حتی در صورت ارائه ضمانتنامه بانکی از سوی پیمانکار این امکان وجود دارد که مبالغی به عنوان پیش پرداخت زودتر از موعد جهت تسریع در روند اجرای پروژه پرداخت شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز اضافه کرد: ماموریت و وظیفه ای خطیر بر دوش مجموعه وزارت راه و شهرسازی در جهت تکمیل پروژه های مسکن مهر نهاده شده  است. در انجام این کار جدی هستیم و کوتاهی در انجام کار به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی افزود: همچنین تمام تلاش خود و مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در جهت رفع موانع پیشرفت پروژه به کار گرفته خواهد شد و از نظر هماهنگی با دستگاه‌های خدمات رسان از قبیل آب و برق و گاز  نیز تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا روند تحویل واحدها به متقاضیان هر چه سریعتر در زمان مقرر به انجام برسد .