شناسهٔ خبر: 90592 - سرویس مسکن و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی:

۷هزار واحد باقیمانده مسکن مهر پردیس امسال تکمیل می شود

بازدید مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از پروژه های باقیمانده مسکن مهر پردیس از تکمیل ۷ هزار واحد تا پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از پروژه های باقیمانده مسکن مهر پردیس از تکمیل ۷ هزار واحد تا پایان سال خبر داد و اظهار داشت: علیرغم اینکه عملیات اجرایی برخی واحدهای مسکن مهر پردیس سال گذشته آغاز شد، با تلاش و جدیت مجموعه همکاران در شهر جدید پردیس روند احداث و تکمیل پروژه‌های مسکن مهر شتابی دوچندان گرفته و امیدواریم تا پایان دولت تدبیرو امید تمامی پروژه‌های بدون مشکل به اتمام برسد.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، احمد اصغری مهرآبادی با بیان اینکه تامین زمین مهمترین چالش سازمان ملی زمین و مسکن در پیشبرد اهداف و وظایفش است، افزود: به دلیل محدودیت اراضی در بعضی مناطق، در تامین زمین این پروژه‌ها با مشکل روبرو بوده‌ایم اما این مشکلات رفع شده و پروژه ها تا پایان دولت به اتمام خواهند رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی از کلنگ زنی متروی پردیس تا پایان سال خبر داد و گفت: با احداث این خط مترو آمد و رفت ساکنان مسکن مهر پردیس به تهران تسهیل می‌شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، پروژه‌های پردیس را از جمله پروژه‌های بسیار موفق مسکن مهر دانست که با همکاری شرکت عمران شهرهای جدید احداث شده است. 

گفتنی است در این بازدید که به منظور بررسی و نظارت بر روند اتمام مسکن مهر انجام شد، اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، مهرآبادی را همراهی می‌کردند.