شناسهٔ خبر: 90626 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

پرونده مسکن مهر پرند تا پایان دولت بسته خواهد شد

مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: از مجموع ۹۵ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند، ۸۸ هزار واحد تکمیل و حدود ۷ هزار واحد نیمه تمام باقیمانده که تا پایان دولت به اتمام می‌رسد، به متقاضیان تحویل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی با بیان این نکته که ساخت شهرهای جدید در استان تهران با هدف تنظیم قیمت مسکن در این کلانشهر و ساماندهی جمعیتی مناسب در اطراف تهران صورت گرفت گفت: شرکت عمران شهرهای جدید هم مانند سازمان ملی زمین و مسکن نقش بسزایی در روند ساخت پروژه های مسکن مهر داشته است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اضافه کرد: تا اتمام تمامی پروژه‌ها و برگزاری جشن اختتام مسکن مهر در سراسر کشور پیگیری و بازدید از این پروژه‌ها را ادامه خواهیم داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این بازدید با مدیرعامل شرکت شهر جدید پرند هم دیدار داشت که در این نشست به بررسی مسائل پیش روی پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر پرند پرداختند و تصمیمات مقتضی برای تسریع روند اتمام این پروژه ها اتخاذ شد.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، گفتنی است بازدید بعدی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر، شهر جدید هشتگرد خواهد بود.