شناسهٔ خبر: 90720 - سرویس هواشناسی

روز چهارشنبه انجام شد

افتتاح طرح‌های پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو با حضور وزیر راه و شهرسازی

برگزاری پنجاه و پنجمین نشست شورای مدیران سازمان هواشناسی کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه با حضور در پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور چهار طرح هواشناسی را در چهار استان کشور به صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پنجاه و ششمین نشست شورای مدیران ستادی و استانی سازمان هواشناسی همزمان با شصت و دومین سال تأسیس این سازمان، روز چهارشنبه، بیستم اسفندماه با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پیام تصویری پتری تالاس، دبیرکل سازمان جهانی هواشناسی و عبداله‌المندوس، رییس اماراتی انجمن منطقه‌ای آسیا (موسوم به RAII) به مناسبت شصت و دومین سال تأسیس سازمان هواشناسی کشور خطاب به مدیران و مسئولان حاضر در نشست پخش شد.

در این نشست همچنین چهار طرح هواشناسی به صورت ویدئوکنفرانسی و با فرمان وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

سامانه هشدار سیل در استان لرستان، بویه موج‌نگار هواشناسی استان گیلان، دستگاه شیت‌سنج خورشیدی استان خوزستان و ایستگاه اقلیم‌شناسی خودکار سمیرم در استان اصفهان، چهار طرحی بود که روز چهارشنبه با فرمان وزیر راه و شهرسازی افتتاح و بهره‌برداری از آنها آغاز شد.

در شصت و دومین نشست مدیران سازمان هواشناسی همچنین از تعدادی از روسای پیشین سازمان هواشناسی کشور قدردانی و تمبر یادبود شصت و دومین سال تاسیس این سازمان رونمایی شد.