شناسهٔ خبر: 90727 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

پل گلوکان آماده بهره‌برداری شد/ اوایل هفته آینده این پل زیر بار ترافیک می‌رود

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از بهره برداری پل گلوکان در محور فشم زردبند در حوزه شمیرانات طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی خلیل محبت‌خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در آستانه سال ۱۴۰۰ عملیات اجرایی پروژه احداث پل گلوکان با همت و تلاش بی وقفه همکاران در معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به پایان رسید و آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: در احداث این پل ابتدا پل قدیمی موجود بر روی رودخانه جاجرود تخریب شد و عملیات احداث پل جدید گلوکان با دهانه ۳۶ متر آغاز و طی هفته جاری به اتمام رسیده است.

محبت خواه افزود: پروژه احداث پل گلوکان در راستای ایمن سازی و هدایت ترافیکی مناسب و با هزینه احداث ۱۰۰ میلیارد ریال در روزهای نخستین هفته آینده آماده بهره‌برداری بوده و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پایان از عملیات ایمن‌سازی این مسیر شامل نصب نیوجرسی، نصب علائم، خط کشی و هدایت ترافیکی خبر داد و گفت: تعامل و همدلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز در خصوص تسریع در بهره‌برداری از این پروژه ستودنی و حائز اهمیت بوده است.