شناسهٔ خبر: 90729 - سرویس وزارتی

نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در ستاد خوزستان تشریح کرد:‌

برگزاری نمایشگاه مجازی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان در فروردین ۱۴۰۰/ جذب سرمایه‌گذار در حوزه راه‌وشهرسازی خوزستان به همراه ارایه تسهیلات

سیدحسین میرشفیع نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در ستاد خوزستان از برگزاری نمایشگاه مجازی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان از فروردین ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار کرد که در این نمایشگاه، به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه راه‌وشهرسازی استان پرداخته خواهد شد.

سیدحسین میرشفیع، نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در ستاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به تشریح دستاوردهای "نشست ششم ستاد ویژه خوزستان" که امروز مورخ ۲۰ اسفند در ساختمان شهید دادمان برگزار شد، پرداخت و اظهار کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در وزارت راه و شهرسازی جهت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های شهرسازی، مسکن و راه در استان خوزستان وجود دارد که قرار شد با برپا کردن نمایشگاهی مجازی به معرفی این فرصت‌ها بپردازیم.

 وی گفت: این فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شبکه راه‌ها، بنادر، فرودگاه‌ها، آزادراه اندیمشک - اهواز و پایانه مرزی استان خوزستان وجود دارند.

میرشفیع عنوان کرد: در حوزه مسکن و در حوزه‌های بازآفرینی شهری و شهرهای جدید رامین و شیرین شهر و آماده‌سازی زمین نیز ظرفیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد.

مشاور وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ما می‌خواهیم با برپا کردن نمایشگاه مجازی در فروردین یا اوایل اردیبهشت سال ۱۴۰۰، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان خوزستان را به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

وی افزود: در نشست امروز بر ضرورت تسهیل کردن شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران تأکید شد و مقرر شد که با هماهنگی استانداری خوزستان و منطقه آزاد اروند، تسهیلات لازم برای حضور سرمایه‌گذران فراهم شود.

میرشفیع با بیان اینکه فرصت سرمایه‌گذاری برای همه افراد و گروه‌ها در همه حوزه‌های یاد شده وجود دارد، افزود: هر چند فرصت سرمایه‌گذاری برای همه یکسان است؛ اما شرایط سرمایه‌گذاری هر حوزه با دیگری فرق دارد. مثلاً مقررات و شرایطی که برای حوزه مسکن وضع شده با مقررات شبکه راه فرق دارد و سرمایه‌گذاران باید به دقت شرایط هر حوزه را مطالعه کنند.

نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در ستاد خوزستان اظهار کرد: در خوزستان توجیه بسیار خوب اقتصادی برای سرمایه‌گذاری و بازگشت سرمایه وجود دارد، ضمن اینکه ما نیز درصدد هستیم تا شرایط اداری فراهم شود تا اقدامات زودتر به نتیجه برسند.