شناسهٔ خبر: 90739 - سرویس مسکن و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی:

مسکن مهر هشتگرد تا پایان دولت تدبیر و امید به اتمام می‌رسد

بازدید مدیرعامل سامان ملی زمین و مسکن با سفر به شهر جدید هشتگرد و بازدید از پروژه مسکن مهر آن شهر بر اتمام مسکن مهر تا پایان دولت تدبیر و امید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  احمد اصغری مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی که امروز برای نظارت بر روند اتمام پروژه‌های مسکن مهر به شهر جدید هشتگرد سفر کرده بود،اظهار داشت: در شهر جدید هشتگرد درحدود ۸ هزار واحد تبدیل به سایر طرح‌های عمرانی دولتی شده که همین امر بار اتمام طرح مسکن مهر را کاهش داده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر، توضیح داد: در هشتگرد ۲۹ هزار واحد به متقاضیان مسکن مهر تحویل شده و ۸ هزار واحد نیز به اتمام رسیده و آماده واگذاری به متقاضیان است و تنها ۷۰۰ واحد در مرحله اتمام نازک‌کاری قرار دارد.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، وی در حاشیه بازدید از تک تک پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر هشتگرد در گفت‌وگو با ساکنان و متقاضیان این مساکن به حل مسائل و مشکلات این افراد پرداخت.

معاون وزیر راه و شهرسازی اتمام مسکن مهر به عنوان یک طرح عظیم ملی در رفع بحران مسکن در کشور را از وظایف اصلی دولت خواند و اضافه کرد: با همکاری و هم‌افزایی تمامی همکاران در مجموعه وزارت راه و شهرسازی برای تسریع اتمام این پروژه‌ها تا پایان دولت تلاش می‌کنیم.