شناسهٔ خبر: 90749 - سرویس مسکن و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

بیمارستان ۱۴۲ تختخوابی گچساران با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی تکمیل است/ ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده برای بیمارستان

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اشاره به پیشرفت ۹۷ درصدی بیمارستان ۱۴۲ تختخوابی گچساران از تحویل موقت بیمارستان به وزارت بهداشت در بهار ۱۴۰۰ خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جزییاتی از سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد و بازدید از بیمارستان گچساران را که امروز ۲۱ اسفند انجام شد، اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی، گفت: بیمارستان ۱۴۲ تختخوابی گچساران در زمینی بالغ بر ۴ هکتار در حال احداث است. مساحت ساختمان اصلی ۱۱هزار و ۳۰۰ مترمربع و مساحت ساختمان های جنبی یکهزار و ۲۰۰ مترمربع است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بیمارستان گچساران ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اعتبار هزینه شده برای بیمارستان را ۱۳۵ میلیاردتومان برشمرد.

نبیان توضیح داد: با توجه به جدیت کار، در تماس با دانشگاه علوم پزشکی گچساران مقرر شده تا بیمارستان در بهار ۱۴۰۰ تحویل موقت شود. همچنین با توافقی که با دانشگاه علوم پزشکی داشتیم، هفته آینده تجهیز طبقات آغاز می شود.

وی افزود: بیمارستان در ۶ طبقه احداث شده است و دارای بخش های اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه، ICU, CCU,NICU، جراحی های تخصصی، جراحی عمومی، زنان و زایمان و کودکان است.