شناسهٔ خبر: 90910 - سرویس استان‌ها

با اهدای لوح سپاس صورت گرفت؛

قدردانی رئیس پلیس راهور ناجا از مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان

تقدیر رئیس پلیس راهورناجا از مدیرکل اصفهان.jpg رئیس پلیس راهور ناجا با اهدای لوح سپاس از مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان به پاس تلاش های بی شائبه برای ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)،سرهنگ هادی امیدوار در حاشیه نشست مشترک اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان با پلیس راه استان  با اهدای لوح سپاس از فعالیت های چشمگیر  و اهتمام ویژه مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان که در جهت رفع مشکلات و مسائل ترافیکی استان اصفهان انجام داده است تقدیر کرد.

در بخشی از این لوح خطاب به خضری چنین آمده است:

فعالیت چشمگیر، کوشش پیگیر همراه با صداقت و اهتمام در رفع مشکلات و مسائل ترافیکی، نشان از حسن تدبیر و برنامه‌ریزی منسجم، سازماندهی موثر و مدیریت ارزشمند جنابعالی است، به پاس سپاس از تلاش های مجدانه شما در جهت تامین امنیت ترافیکی راه های برون شهری پلیس راه استان اصفهان، صمیمانه قدردانی نموده و این لوح تقدیر  پیشکش حضور پرلطفتان می گردد. امید است در طول زندگی خود در ظل توجهات حضرت ولی عصر(ع) و زعامت و رهبری فرماندهی کل قوا  حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) موفق باشید.

رئیس پلیس راهورناجا

سرهنگ هادی امیدوار