شناسهٔ خبر: 91076 - سرویس استان‌ها

افزایش ۱۰۰درصدی تردد در محورهای استان اردبیل

تردد.JPG مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی تردد در محورهای مواصلاتی ۱۰۰درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری اردبیل) کلیم اله وثوقی با بیان اینکه از دیروز ترافیک ورودی به استان ۱۰۰درصد افزایش پیدا کرده افزود: ۸۰ اکیپ راهداری مشغول ارایه خدمات به مسافران و رانندگان در محورهای مواصلاتی استان هستند.

وی گفت: ۴۲۰ راهدار در تمامی محورها و راهدارخانه های استان تا ۱۵ فروردین مستقر هستند.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: علاوه بر این به مناسبت تعطیلات نوروزی ۲۰ گشت سبک نیز در جاده های استان مشغول ارایه خدمات به هموطنان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به وضعیت زرد و آبی استان از نظر تقسیم بندی کرونا افزود: از هموطنان عزیز درخواست داریم با توجه به شرایط کرونایی از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت لزوم برای اطلاع از آخرین وضعیت راهها با سامانه ۱۴۱  مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای تماس بگیرند.

وی از انجام نظارت و بازرسی ویژه بر عملکرد شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر در ایام نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات لازم و پروتکل های بهداشتی به این شرکت ها ابلاغ شده و نظارت خاصی بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز انجام می شود.