شناسهٔ خبر: 91136 - سرویس جاده‌ای

مرکز مدیریت و اطلاعات راه‌ها اعلام کرد:

ترافیک سنگین در برخی محورهای شمالی

ترافیک سنگین مرکز مدیریت و اطلاعات راه‌ها با اعلام ترافیک سنگین در برخی محورهای شمالی از جمله محور کرج - چالوس، از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران - شمال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی، روز سه شنبه مدیریت راه ها از آخرین وضعیت محورهای شمالی، ترافیک در محور کرج - چالوس حد فاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و کندوان تا سیاه بیشه سنگین است. بر اساس این گزارش، ‌در آزادراه تهران شمال حد فاصل تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

همچنین محور هراز، مسیر جنوب به شمال محدوده مشاع ترافیک نیمه سنگین و در محور فیروزکوه و آزاده راه قزوین - رشت به صورت رفت و برگشت تردد روان گزارش شده است.

براساس این گزارش محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

مرکز مدیریت راه ها، محورهای شهداد - نهبندان و خرم آباد - پل دختر را محورهای مسدود شریانی اعلام کرد.

همچنین محور قزوین - همدان کیلومتر ۱۱۰ مسدود نیز بوده و ترد از مسیر جایگزین لاین روبرو به‌شکل دو طرفه انجام می‌شود.

این مرکز، محور مسجدسلیمان - ایذه را نیز محور مسدود غیرشریانی اعلام کرد.

آزادراه تهران-کرج با ۱۱۹ هزار تردد پرترددترین جاده کشور

بر اساس این گزارش، ‌ در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه تهران-کرج با ۱۱۹ هزار تردد، آزادراه کرج-قزوین‌ با ۱۱۱ هزار تردد و آزادراه کرج-تهران با ۱۰۰ هزار تردد، ثبت شد.

افزایش ۱۳ درصدی ترافیک جاده‌ها در ۲۴ ساعت گذشته

کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد ۲ هزار و ۳۶۵ دستگاه  ترددشمار فعال در جاده‌ها نسبت به روز قبل ۱۲.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد، سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها ۶.۵ درصد و بیشترین تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ ثبت شد.