شناسهٔ خبر: 91413 - سرویس استان‌ها

۴مجتمع خدماتی رفاهی استان قزوین در ایام نوروز مهر و موم شدند

مجتمع ها معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در بازرسی از فعالیت های مجتمع های خدماتی رفاهی در ایام نوروز امسال از فعالیت ۴ واحد متخلف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی جلوگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(قزوین)، فیاض بیگدلی گفت: در ایام نوروز یکی از اماکنی که با توجه به حساسیت‌های تامین سلامت مردم با جدیت بیشتر زیر ذره‌بین ناظران قرار می‌گیرد مجتمع های خدماتی رفاهی میان راهی هستند که با همکاری اداره کل راهدری و حمل و نقل جاده ای و دیگر دستگاه های عضو کمیته نظارت ستاد خدمات سفر به طور مرتب از نظر رعایت مورد بهداشتی بازرسی و نظارت می‌شوند.

وی اضافه کرد: نوروز امسال نیز بخش های مختلف این مجتمع ها شامل آشپزخانه، رستوران، سروریس های بهداشتی، نمازخانه، سیستم گرمایشی و پارکینگ با همکاری اداره کل راهداری و حمل و قل جاده ی استان قزوین و سایر دستگاه ها در چندین نوبت مورد نظارت قرار گرفت و چهار واحد متخلف نیز مهر و موم شدند.

بیگدلی با بیان اینکه  این بازدیدها به منظور بهبود کیفیت خدمات مجتمع ها انجام می شوند گفت:فعالیت مجتمعهای خدماتی رفاهی علاوه بر کمک به گسترش صنعت گردشگری گامی موثر در جهت کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی راه‌ها است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در حال حاضر ۳۳ مجتمع خدماتی بین راهی در استان قزوین در حال فعالیت هستند که دو مورد از آنها در سال ۹۹ به بهره برداری رسیدند.