شناسهٔ خبر: 91588 - سرویس استان‌ها

در نشست امروز کارشناسان حوزه حمل و نقل عنوان شد؛

حمل و نقل ايمن و روان نياز امروز مازندران است

مازندران معاون حمل و نقل اداره كل راهداري وحمل و نقل جاده اي مازندران در نشست با کارشناسان حوزه حمل و نقل ادارات تابعه شرق و مرکزاستان ، ضمن با اهميت برشمردن بخش حمل و نقل جاده اي مازندران عنوان کرد : نياز امروز مازندران دارا بودن حمل و نقل ايمن ، راحت و روان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری مازندران)،  علي نصيري امروز در نشستی كه با هدف بررسي فعاليتها و اقدامات نوروزی اين معاونت برگزار شد ، ضمن قدرداني از خدمات قابل توجه كاركنان اين حوزه افزود : نياز امروز استان داشتن حمل و نقل ايمن ، راحت و استاندارد بوده ، از اين رو بايد براي رسيدن به اين هدف از هيچ تلاش وكوششي دريغ نكرد.

 نصيري خواستار نظارت دقيق تر روسا و كارشناسان ستادی این معاونت در بخش کالا ، مسافر و ایمنی و ترافیک شد و خاطر نشان ساخت : نظارت دقيق و مستمر كارشناسان و مسولين مربوطه مي تواند ايمني ، راحتي و رواني حمل و نقل را تضمين نمايد.

معاون حمل و نقل اداره كل راهداري وحمل و نقل جاده اي مازندران در ادامه به انعكاس به روز و دقيق فعاليتها و عملكرد مجموعه حمل و نقل  اشاره و افزود : آگاهي بخشي مردم و تنوير افكار عمومي از عملكرد حوزه حمل و نقل مي تواند گام ارزنده اي در جهت مشاركت و تعامل آنها با خدمتگزارانشان در اين بخش باشد.

گفتني است در اين نشست علاوه بر معاون حمل و نقل ، روساي ادارات ستادي این معاونت و چند تن از کارشناسان مربوطه ، به ارائه نقطه نظرات و پيشنهادات خود در جهت بهبود وضعيت موجود پرداختند.