شناسهٔ خبر: 91684 - سرویس مسکن و شهرسازی

صبح امروز ۱۹ فروردین انجام شد؛

بازدید استاندار اصفهان از تکمیل پروژه قطار شهری بهارستان/ ۱۷ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی در اصفهان احداث می شود

بازدید استاندار اصفهان از مسیر متروی اصفهان - بهارستان، طرح اقدام ملی مسکن و برخی پروژه های عمرانی این شهر جدید بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از شرکت عمران بهارستان، صبح امروز استاندار اصفهان و هیات همراه از مسیر متروی اصفهان - بهارستان، طرح اقدام ملی مسکن و برخی پروژه های عمرانی این شهر جدید بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.

قطار شهری بهارستان با استفاده از ریل ساخت ایران ایستگاه صفه در جنوب کلان شهر اصفهان را در مسیری به طول ۱۴.۷ کیلومتر به ایستگاه ورودی شهر بهارستان متصل می کند.

عباس رضایی، استاندار اصفهان در این بازدید گفت: عزم راسخ استانداری اصفهان و شرکت عمران بهارستان به نمایندگی از شرکت عمران شهرهای جدید و وزارت و راه و شهرسازی در تکمیل قطار شهری بهارستان  موجب خواهد شد تا به زودی شاهد اتمام بهره برداری از این پروژه مهم در استان اصفهان باشیم؛ به طوری که در سال ۹۹ این پروژه به اندازه ۱۰ سال گذشته پیشرفت داشته و یک میلیارد تومان در روز در این پروژه بزرگ هزینه شده است.

رضایی در ادامه از روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در بهارستان بازدید کرد. طرح اقدام ملی مسکن در شهر بهارستان مجموعا شامل حدود ۱۷۰۰۰ واحد است که ۷۲۰۰ واحد به صورت تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی، ۳۵۰۰ واحد توسط شرکت بین المللی کوزوپارس، ۱۰۰۰ واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان، ۵۰۰ واحد توسط ۳ انبوه ساز اصفهانی و مابقی به صورت مشارکتی واگذاری با تعهد ساخت احداث خواهد شد.