شناسهٔ خبر: 91900 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان تاکید کرد:‌

تلاش برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر استان کرمان در موعد مقرر/ مشکل نقدینگی برای پرداخت هزینه‌های پیمانکاران وجود ندارد

علی حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی کرمان مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از پروژه‌های مسکن مهر آبادگران، مجتمع تجاری شهرک مطهری، مجتمع تجاری محمد آباد و شهرک خواجو که در حال تکمیل هستند، بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، حاجی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان به همراه زابلی‌زاده معاون مسکن و ساختمان این اداره، از پروژه‌های مسکن مهر آبادگران، مجتمع تجاری شهرک مطهری، مجتمع تجاری محمد آباد و شهرک خواجو که در حال تکمیل است، بازدید به عمل آورد.

این بازدید درخصوص تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر انجام گرفت که بر رفع مشکلات متقاضیان از سوی کلیه عوامل اداره کل راه و شهرسازی استان کر‌مان تاکید شد.

حاجی‌زاده که در این بازدید با ساکنان پروژه‌های مسکن مهر استان نیز گفت وگویی داشت و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت، ضمن تاکید بر فعال کردن بیش از پیش پروژه‌ها و اضافه کردن شیفت‌های کاری برای اتمام کار، تصریح کرد: مشکل نقدینگی وجود نداشته و به محض ارائه صورت وضعیت از سوی پیمانکار آمادگی پرداخت فوری از سوی این اداره کل وجود دارد.

وی افزود: حتی در صورت ارائه ضمانتنامه بانکی از سوی پیمانکار این امکان وجود دارد که مبالغی به عنوان پیش پرداخت زودتر از موعد جهت تسریع در روند اجرای پروژه پرداخت شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کر‌مان اضافه کرد: ماموریت و وظیفه‌ای خطیر بر دوش مجموعه وزارت راه و شهرسازی در جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر نهاده شده است که در انجام این کار جدی هستیم و کوتاهی در انجام کار به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی در پایان گفت: تمام تلاش مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در راستای رفع موانع پیشرفت پروژه‌ها به کار گرفته خواهد شد تا در این زمینه هماهنگی با دستگاه‌های خدمات رسان از قبیل آب و برق و گاز ایجاد و تحویل واحدها به متقاضیان هر چه سریعتر در زمان مقرر به انجام برسد.