شناسهٔ خبر: 9211 - سرویس مسکن و شهرسازی

بازدید مسئولان از روند پیشرفت مسکن مهر پردیس/ افتتاح ۱۱ هزار واحد فاز ۱۱ پردیس در هفته دولت

کوزو معین ویژه شهر جدید پردیس از روند پیشرفت مسکن مهر این شهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس، حبیب‌اله طاهرخانی معین ویژه شهر جدید پردیس و عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، برخی دیگر از اعضای شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور، حسین رجب‌صلاحی سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس و معاونان و مدیران طرح اجرایی مسکن مهر از روند پیشرفت مسکن مهر در این شهر بازدید کردند.

ضمن این بازدید، جلسه‌ای در جهت حل مشکلات موجود و موارد مربوط به مسکن مهر, در سالن جلسات شرکت عمران پردیس تشکیل شد.

بعد از جلسه، هیئت همراه از پروژه فاز ۱۱ و مرکز خدمات این فاز بازدید به عمل آورد و گزارشی از پیشرفت زیرساخت‌ها و روبنایی‌ها  توسط مدیر طرح اجرایی مسکن مهر فاز ۱۱ ارائه شد.

در ادامه از تونل ارتباطی بین فازهای ۵، ۸ و ۱۱ آزاد راه پردیس – تهران و یک پل، گزارشی توسط سازنده آن ارائه شد. همچنین از خط انتقال لوله آب و فاضلاب از داخل تونل توسط پیمانکار با ارائه گزارشی بازدید به عمل آمد.

بازدید از پیشرفت پروژه‌های فاز ۸ و ابلاغ دستوراتی به مدیر اجرایی طرح از دیگر بخش‌های این بازدید به شمار می‌آید.

گفتنی است شرکت عمران شهر جدید پردیس در تلاش است که در هفته دولت ۱۱ هزار واحد مسکن مهر در فاز ۱۱ پردیس افتتاح شود. همچنین یک پل و تونل اصلی شهر جدید پردیس در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

طاهرخانی پیش از این به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده بود که واحدهای کوزو در حال تکمیل است و اکثر واحدها مرحله سفت‌کاری را به پایان رسانده‌اند.

از سوی دیگر یک پست سیار برق نیز برای خدمات‌رسانی به مسکن مهر پردیس به زودی نصب خواهد شد./