شناسهٔ خبر: 92593 - سرویس استان‌ها

خبری خوش برای بانوان گلبهاری؛

پارک موقت ویژه بانوان در شهر گلبهار بزودی راه اندازی می شود

پارک جلسه بررسی مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلبهار با هدف تصمیم گیری نهایی در خصوص راه اندازی پارک موقت ویژه بانوان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان رضوی)، جلسه بررسی مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلبهار با هدف تصمیم گیری نهایی در خصوص راه اندازی پارک موقت ویژه بانوان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مهدی دونده فرماندار شهرستان گلبهار، گریوانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار و رستمی زاده سرپرست شهرداری این شهر در محل فرمانداری این شهرستان همراه بود، نحوه راه‌اندازی و فعالیت پارک موقت ویژه بانوان در گلبهار مورد بررسی قرار گرفت.

دونده فرماندار گلبهار در ابتدای این جلسه ضمن ارزشمند شمردن نقش سلامت بانوان در جامعه، عنوان داشت: در پی درخواست‌های مردمی و اهتمام مسئولین شهر به این موضوع مهم و با توجه به مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان و پیشنهاد امام جمعه گلبهار مبنی بر ایجاد موقت پارک ویژه بانوان در بخشی از دریاچه گلبهار تا زمان احداث پارک اختصاصی بانوان موضوع در جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه هومن گریوانی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران گلبهار نیز با تاکید بر اهمیت افزایش نشاط در بانوان و جامعه، اظهار داشت: با توجه به پیشنهاد امام جمعه گلبهار و پیگیری مجموعه فرمانداری، این شرکت بخشی از مجموعه دریاچه گلبهار را بعنوان پارک موقت بانوان اختصاص داده و بزودی آماده سازی خواهد‌ نمود.

وی همچنین افزود: به سرعت نسبت به جانمایی زمین جهت احداث پارک ویژه بانوان اقدام خواهد شد.

گفتنی است در پایان این جلسه، حاضرین به صورت میدانی از محل اجرای پارک موقت بانوان واقع در بخشی از دریاچه گلبهار بازدید کردند.