شناسهٔ خبر: 92710 - سرویس استان‌ها

طغیان رودخانه های محلی ۲ محور مواصلاتی جنوبی سیستان و بلوچستان را مسدود کرد

جلال الدین قادری.jpeg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از مسدود شدن محورهای ایرانشهر _خیرآباد و‌ ایرانشهر- مهرستان براثر طغیان رودخانه های محلی در جنوب این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر)، جلال الدین قادری اظهار داشت: بارندگی چند روز اخیر در سیستان و بلوچستان با تخریب بخشی از شبکه ارتباطی جنوب این استان علاوه بر مسدود کردن ۲ محور اصلی ایرانشهر _خیرآباد و‌ ایرانشهر مهرستان تردد هم استانی ها در راههای روستایی کوچینگ و هفت محور ارتباطی با آن در نیکشهر و محور روستایی گرمیت ها‌ را دچار اختلال کرد.
وی ادامه داد: همچنین محورهای باهوکلات در دشتیاری و ۲۳ روستای بالادست رودخانه کاجو و ۱۱ روستای پایین دست در بخش ساربوک نیز براثر بارندگی چند اخیر مسدود شده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تمامی اکیپ های راهداری این اداره کل همزمان با بروز بارندگی با تجهیزات کامل در محورها مستقر و در حال ارائه خدمات به هم استانی های گرامی و بازگشایی مسیرها هستند.
قادری تاکید کرد: هم استانی های گرامی اگر قصد تردد در جاده های جنوب استان سیستان و بلوچستان را دارند می توانند برای اطلاع از وضعیت راه ها با سامانه ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.