شناسهٔ خبر: 93112 - سرویس مسکن و شهرسازی

سرپرست روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اعلام کرد

برگزاری مراسم گرامی‌داشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

میثم کربلایی سرپرست روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک از برگزاری مراسم گرامی‌داشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در این مجموعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، میثم کربلایی سرپرست روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اعلام کرد: مراسم بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، روز یک‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه با حضور مجید کیانپور، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، قاسم بی‌نیاز رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، حمید ضیایی‌پرور محقق حوزه ارتباطات و مدرس دانشگاه و ارتباط تصویری با مدیران و مسوولین روابط عمومی ادارات استانی شرکت برگزار می‌شود.

کربلایی با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و وجود یک روابط عمومی خلاق و پویا در موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها تصریح کرد: روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را بعنوان هنر هشتم مرور کنیم. امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان، نقشی بی بدلیل و انکار ناپذیر است. نقش روابط عمومی بعنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه‌ای، علمی ، مجازی و الکترونیکی ،‌ از مشخصه‌های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است. بنابراین،‌ از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط درون‌ سازمانی، برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع،‌ منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، حضور در روند تصمیم‌گیری سازمان‌ها است و دوام ، بهبود عملکرد و فعالیت تخصصی سازمان‌ها و شرکت‌ها وابسته به پویایی و نقش آفرینی روابط عمومی آنها است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با گرامی‌داشت روز جهانی ارتباطات، برترین‌ روابط عمومی‌های استانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک (تحت عنوان برگزاری دومین جشنواره انتخاب روابط عمومی‌های برتر) معرفی و تجلیل می شوند افزود: این جشنواره با هدف مستند سازی اقدامات انجام شده و جهت دهی اقدامات به سوی اهداف اصلی ارتباطی شرکت و بهره‌گیری از مزایای آن ، براساس شاخص‌های از پیش معرفی شده به منظور ایجاد انگیزه، نشاط، تجلیل از فعالان و برترین‌های روابط عمومی استانی، ایجاد حساسیت و توجه هرچه بیشتر مدیران استانی، ارتقاء دانش و آشنایی با مباحث جدید طرح‌شده در حوزه روابط عمومی و ... برگزار شده است .

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، میثم کربلایی با اشاره به برنامه‌های ویژه این روز در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: علاوه بر تجلیل از کلیه همکاران مرتبط، جهت ارتقا دانش تخصصی فعالان روابط عمومی شرکت در ستاد و سایر استانها ۴ کارگاه آموزشی با عناوین تکنیک‌های خبر نویسی و تنظیم خبر، اصول انجام مصاحبه و گزارش نویسی، تکنیک‌های ارتباط با رسانه و ظرفیت‌های فضای مجازی با حضور اساتید و صاحب نظران حوزه ارتباطات، به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.