شناسهٔ خبر: 93255 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

نقش برجسته روابط عمومی در انعکاس واقعیات به مخاطبان

کرمانشاه - روابط‌عمومی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در دیدار با کارکنان حوزه روابط عمومی این اداره کل که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد گفت: نقش برجسته روابط عمومی به عنوان یک حوزه عملگرا و منعکس کننده واقعیات به مخاطبان شناخته می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)،  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در دیدار با کارکنان حوزه روابط عمومی این اداره کل که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد ضمن تبریک این هفته از زحمات روابط عمومی قدردانی کرد و گفت: روابط عمومی روح لطیف اداره است و نقش برجسته روابط عمومی به عنوان یک حوزه عملگرا و منعکس کننده واقعیات به مخاطبان شناخته می شود.

فریبرز کرمی افزود: مسلماً کارآمدی، بالندگی، پاسخگویی، تنویر افکار عمومی و ایجاد تعادل سازمانی بین هر مجموعه و افکار عمومی، هنر بزرگ روابط عمومی است.

در ادامه دیدار باوندپور رییس اداره روابط عمومی از نگاه مثبت مجموعه اداره کل به مقوله روابط عمومی تشکر کرد و گفت: تکریم جایگاه روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان مردم و سازمان نشان از فهم و بینش بالای مدیران در برخورد با این نهاد مهم و تاثیر گذار در عصر ارتباطات دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به نقش مهم و حائز اهمیت روابط عمومی بتوان از این نهاد اثر گذار در رفع مشکلات و موانع استفاده کرد.

در پایان جلسه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اهدا لوح سپاس از کارکنان روابط عمومی تقدیر و تشکر کرد.