شناسهٔ خبر: 93290 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان:

روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است

صفر صادقی راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به اینکه روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است، گفت: بدون شک مردم، سازمانها را به میزان صداقت شان ارزش گذاری می کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(همدان)، صفر صادقی راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در نخستین نشست شورای اطلاع رسانی این اداره کل که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم در هر جایی از دنیا که باشند تشنه صداقت و یک رنگی هستند، اظهار داشت: مدیران روابط عمومی در حقیقت حافظ حقایق و صداقت کاری مدیران سازمانی خود هستند.

وی افزود: جایگاه روابط عمومی در دفاع از منافع سازمان جایگاه برجسته و والایی دارد.

مدیرکل راهداری استان همدان با بیان اینکه روابط عمومی صرفاً یک عنوان در صفحات تقویم نیست، تأکید کرد: روابط عمومی سرفصلی از تعهد، تخصص، علم و هنر است که نباید به عنوان یک حرفه به آن نگاه کرد بلکه یک ویژگی اخلاقی و انسانی است.

صادقی راد در ادامه، روابط عمومی را حرفه ای پراسترس و جز مشاغل سخت عنوان و بیان کرد: نوع کار روابط عمومی و مسئولیت‌هایی که بر عهده این بخش قرار داده ‌شده موجب شد تا حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در جهان شناخته شود.

این مسئول در پایان با تأکید بر تلاش های صادقانه و دلسوزانه همکاران روابط عمومی این اداره کل از فعالیت های آنان در انعکاس خدمات این مجموعه قدردانی کرد.

در این مراسم از مجموعه همکاران روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تجلیل شد.