شناسهٔ خبر: 93301 - سرویس استان‌ها

استاندار اردبیل:

امیدآفرینی هنرمندانه برای مردم ویژگی بارز روابط عمومی ها است

مراسم روز روابط عمومی استانداری اردبیل استاندار اردبیل با مهم ارزیابی کردن جایگاه روابط عمومی ها گفت: امید آفرینی هنرمندانه برای مردم ویژگی بارز روابط عمومی های دستگاههای اجرایی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در آیین گدامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهارکرد: روابط عمومی ها در همه مقاطع نقش برجسته ای در ایجاد ارتباط و تعامل بین مردم و مسولان دارند.

وی بیان کرد: مردم با اطلاع رسانی هنرمندانه فعالان روابط عمومی از اقدامات انجام گرفته آگاهی می یابند و این موضوع در امیدآفرینی در بین همه اقشار تاثیر گذار است.

استاندار اردبیل به قرار گرفتن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و اقدامات روابط عمومی ها را در ارتقای میزان مشارکت با اهمیت دانست.

بهنام جو به اقدامات انجام گرفته در حوزه های مختلف از جمله توسعه راه ها، افزایش میزان سرمایه گذاری صنعتی و تامین زیرساخت ها در استان اشاره کرد و خواستار انتقال حجم اقدامات انجام گرفته در استان به مردم شد.

در این آیین که به همت روابط عمومی استانداری اردبیل با همکاری شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل در محل سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان راهکارهای خود را برای رفع موانع روابط عمومی ها و بهبود عملکرد این حوزه ارایه کردند.

تقدیر استاندار اردبیل از رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی اردبیل

در پایان این مراسم استاندار اردبیل با اهدای لوح سپاس از رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل قدردانی کرد.

در متن لوح سپاس اکبر بهنامجو استاندار اردبیل خطاب به فریدون حسینی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل آمده است:  نظر به اینکه در ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های راه و شهرسازی در سراسر کشور در سال ۱۳۹۹ رتبه سوم را برای استان اردبیل کسب نموده‌اید. لذا با نهایت مسرت قلبی، موفقیت حاصل شده و نیز فرا رسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی را به شما تبریک می‌ گویم و با اهدای این لوح از زحمات و تلاش‌های ارزنده‌ تان‌ قدردانی می‌کنم و امیدوارم با توکل بر پروردگار قادر متعال، همواره در خدمت به مردم عزیز استان کوشا و موفق باشید.