شناسهٔ خبر: 93412 - سرویس وزارتی

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد:

لزوم حرکت روابط عمومی به سمت ارتباطات نوین جهانی/ اهمیت بحث هم‌افزایی و یکپارچگی در انجام فعالیت‌‌ها و پیشبرد امور روابط عمومی‌ها

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و آمار نسل جوان در کشور باید در شیوه‌های ارتباطی هم تحول اساسی ایجاد شود و همه ما به سمت ارتباطات نوین جهانی حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در مراسم بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که با حضور معاونان وزیر و مدیران روابط عمومی شرکت های زیرمجموعه این وزارتخانه برگزار شد، با بیان اینکه روابط عمومی ها باید فعال و تاثیرگذار باشند و نباید منفعل عمل کنند اظهار کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و آمار نسل جوان در کشور باید در شیوه های ارتباطی هم تحول اساسی ایجاد شود و همه ما به سمت ارتباطات نوین جهانی حرکت کنیم.

اسلامی افزود: یکی از الزامات این امر جذب نیروی انسانی متخصص، هوشمند، فعال، با سعه صدر و آگاه از ذائقه مخاطب است. همچنین از دیگر الزامات این امر تهیه یک پیوست رسانه ای برای اجرای فعالیت های وزارتخانه هاست.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه الزام دیگر در فعالیت روابط عمومی ها تولید محتوای حرفه ای و مستندهای فاخر است، گفت: از دیگر مواردی که لازم است در روابط عمومی ها مورد تاکید قرار گیرد، بحث هم افزایی و یکپارچگی در انجام فعالیت ها و پیشبرد امور و برنامه هاست.

وزیر راه و شهرسازی در پایان به فرهنگ سازی هایی که در این حوزه انجام شده اشاره کرد و گفت: سه شنبه های ریلی طرح خوبی برای استفاده بیشتر مردم از قطار و راه آهن بود، تولید برنامه فانوس دریایی کمک زیادی به شناخت مردم از مشاغل دریایی و راه های آبی کرد و برنامه راهبران فرهنگ سازی خوبی برای استفاده مردم از جاده ها و فرهنگ رانندگی انجام داد.