شناسهٔ خبر: 93497 - سرویس مسکن و شهرسازی

در نشست معاون عمرانی استاندار یزد و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران مطرح شد:

تاکید معاون وزیر راه و شهرسازی بر تسریع پروژه‌های بازآفرینی استان یزد

عبوری محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ضمن حضور در شرکت بازآفرینی شهری ایران با مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این نشست که در پی سفر ۱۸ اردیبهشت ماه مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران  به یزد و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی این استان صورت می‌پذیرفت مصوبات سفر دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار به یزد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر سرعت بخشیدن به پروژه‌های بازآفرینی استان تاکید شد ؛ در همین ارتباط دستورات لازم از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی صادر گردید.

گفتنی است در سفر دو هفته قبل مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران همراه با وزیر راه و شهرسازی به یزد ۲۰ پروژه بازآفرینی در این استان به بهره برداری رسید که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ساماندهی محله مهرپادین مهریز اشاره کرد.

به گزارش شرکت بازآفرینی شهری ایران، شایان ذکر است شرکت در جلسه بررسی سند راهبردی حفاظت و بازآفرینی پهنه تاریخی دولت‌آباد از جمله برنامه‌های سفر رئیس هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران به یزد بود که در جلسه امروز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با مهدی عبوری مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.