شناسهٔ خبر: 93515 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره ایمنی راه‌های خوزستان خبر داد؛

نصب ۱۰۰ لامپ LED در تونل های لالی/تونل گدار روشن می شود

روشنایی تونل لالی رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از اجرای پروژه نصب ۱۰۰ لامپ LED افزون بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در تونل های شهرستان لالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، رضا میراب زاده اظهار کرد: استان خوزستان از ۱۲ تونل و گالری به طول ۳ هزار و ۶۷۱ متر بهره مند است که تمامی این تونل ها در شرایط پایدار روشنایی قرار دارند.

وی افزود: طی روزهای گذشته در محدوده استحفاظی شهرستان لالی به منظور تسهیل در تردد کاربران جاده ای نصب ۱۰۰ عدد لامپ LED با اعتباری افزون بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در ۲ تونل به طول یک هزار و ۳۲۰ متر انجام شد.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: در راستای ارتقا و بهسازی روشنایی تونل گدار واقع در شهرستان اندیکا نیز در نظر داریم تا پایان خرداد پروژه جایگزینی لامپ های LED بجای ۷۰ چراغ روشنایی در این تونل را با اعتباری افزون بر ۱.۵ میلیارد ریال اجرایی کنیم.

میراب زاده تأکید کرد: در خصوص نگهداری و پایداری روشنایی دیگر تونل ها در سطح محورهای استان به صورت مستمر و با بازدیدهای دوره ای تعمیر، تعویض و نگهداری انجام می شود.