شناسهٔ خبر: 93675 - سرویس مسکن و شهرسازی

استاندار سلیمانیه عراق:

علاقه‌مند به حضور شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در اقلیم کردستان عراق هستیم/ دعوت از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی سلیمانیه عراق

مکانیک خاک-سلیمانیه استاندار سلیمانیه عراق گفت: با توجه به تجربه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی، به زودی مقدمات حضور شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در عراق فراهم خواهد شد.

به گزارش پایگاه بری وزارت راه و شهرسازی، در جلسه‌ای که با حضور استاندار کردستان، استاندار سلیمانیه عراق، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه و مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کردستان برگزار شد طرفین بر حضور آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در اقیلم کردستان عراق تاکید و تفاهم‌نامه‌های همکاری دو جانبه بررسی شد.

در این دیدار امید احمدی مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کردستان با اشاره به تاریخچه و توانمندی‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با توجه به قدمت و نقشی که در پروژه‌های عمرانی طی ۶۰ سال گذشته در کشور داشته دارای توانمندی و تخصص بالایی است و با بهره‌گیری از تجهیزات منحصر بفرد و استانداردهای روز دنیا می‌تواند بیش از ۵۰۰ نوع آزمایش متنوع و خاص را انجام دهد.

احمدی با بیان اینکه در سال جدید به دنبال حضور در بازارهای جدید و صدور خدمات فنی و مهندسی هستیم، افزود: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آمادگی حضور در در پروژه‌های عمرانی خارج از مرزهای کشور را دارد و می‌توانیم تاثیر و نقش به سزایی در ارتقاء کیفی پروژه‎های عمرانی اقلیم کردستان عراق داشته باشیم.

هوال ابوبکر استاندار سلیمانیه از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک دعوت کرد در نمایشگاه بین‌المللی که در تیرماه امسال در سلیمانیه برگزار خواهد شد حضور فعالی داشته باشد.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در این دیدار سرمایه‌گذارانی از اتاق‌های بازرگانی اقلیم کردستان عراق (اربیل، سلیمانیه، دهوک و حلبچه ) حضور داشتند.