شناسهٔ خبر: 93790 - سرویس استان‌ها

در دو ماهه امسال صورت پذیرفت؛

حمل افزون بر ۳۹۲ هزار تن کالا از شهر بندری چابهار

حمل افزون بر یک میلیون تن کالای اساسی از چابهار مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندری چابهار از حمل ۳۹۲ هزار و ۶۴۱ تن کالا توسط ۱۷ هزار و ۳۱۷ ناوگان باری از این شهرستان به سایر نقاط کشور در دو ماهه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر)، علی بامری مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندری چابهار از حمل ۳۹۲ هزار و ۶۴۱ تن کالا توسط ۱۷ هزار و ۳۱۷ ناوگان باری از این شهرستان به سایر نقاط کشور در دو ماهه امسال خبر داد و اظهار داشت: از مجموع کالاهای جابه جا شده از این بندر ۱۸۹ هزار و ۹۸۶ تن به کالاهای اساسی و ۱۷۲ هزار و ۹۰ تن به صیفی جات اختصاص دارد.
وی تاکید کرد: بندر چابهار به دلیل دسترسی به آب‌های آزاد بین المللی از طریق اقیانوس هند از موقعیت استراتژیک در کریدورهای بین‌المللی برخوردار بوده و یکی از مهمترین بنادر ایران و با صرفه‌ترین مسیر برای صادرات، واردات و ترانزیت کالا محسوب می شود.
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندری چابهار تصریح کرد: همکاران ما در این اداره به دلیل افزایش ورود کشتی های حامل کالاهای اساسی به این بندر بزرگ اقیانوسی تلاش نمودند با مدیریت ناوگان حمل و نقل عمومی باری این کالاها در کمترین زمان ممکن به سایر نقاط کشور حمل شود.