شناسهٔ خبر: 93921 - سرویس استان‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

با پایان یافتن بیماری کرونا، پایانه بیله سوار در آینده رونقی بیشتری پیدا خواهد کرد/ برنامه ریزی برای به ثمر رسیدن پایانه بیله سوار در کوتاه ترین زمان ممکن

سفر معاون وزیر به استان اردبیل - 2 معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در سفر دو روزه به استان اردبیل ضمن بازدید از محورهای مواصلاتی و پروژه های در دست اجرا این استان بازدیدی از محور گرمی به سمت بیله سوار داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل) ، امیر محمود غفاری، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با همراهی رامین یعقوبی مدیرکل دفتر بودجه وزارت راه و شهرسازی و هیئت همراه در سفر دو روزه به استان اردبیل ضمن بازدید از محورهای مواصلاتی و پروژه های در دست اجرا در بازدید از محور گرمی به سمت بیله سوار که با حضور عباس جهانگیر زاده نماینده مردم شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان بیله سوار و محبوب حيدري مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبيل  انجام گرفت، اظهار کرد: در این بازدیدها از نزدیک نقاط قوت و ضعف این طرح ها مرور و در همین زمینه  تصمیمات خوبی برای بزرگراه های اردبیل گرفته شد.

وی افزود: ما با همه توان و با کار تیمی، موضوعات را پیگیری می کنیم، به نحوی که بشود در کوتاه مدت جهشی را برای بهسازی این محور انجام داد.

غفاری در ادامه از ریشه کن شدن بیماری کرونا گفت و افزود:  با واکسینه شدن عمومی و با پایان یافتن بیماری کرونا، پایانه بیله سوار در آینده رونقی بیشتری پیدا خواهد کرد زیرا یکی از عواملی که موجب ارتقا رونق این منطقه شد، محور بیله سوار به سمت گرمی است.

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی ضمن اشاره به شعار جهش تولید سال گذشته، اظهار امیدواری کرد و گفت: در رابطه با این موضوع ستادی را در تهران تشکیل خواهیم داد. این ستاد به صورت هفتگی در سطح مدیران میانی پایش خواهد شد و حداقل به صورت ماهیانه نیز با همکاران ارتباط خواهم داشت و اگر لازم باشد کارها را به نحوی پیش ببریم که به زودی جلسه ای را با آقای وزیر برگزار کنیم و این کار را طبق سال گذشته که جهش تولید بود و در ادامه همان بصورت جهشی پیش ببریم.

وی در ادامه اضافه کرد: مقام عالی وزارت از ابتدای مسئولیتشان مسیرهایی که به مرز منتهی می شود را در اولویت قرار دادند و پیوسته پیگیری می کنند. همچنین با پیگیری های خوبی که نمایندگان محترم ، استاندار اردبیل و مدیرکل راه و شهرسازی استان دارند، ما نیزکنارشان هستیم و امیدواریم در کوتاهترین مدت بتوانیم آثار این جهش را ببینیم و این محور در کوتاهترین زمان که امکان پذیر هست به نتیجه برسد.