شناسهٔ خبر: 93938 - سرویس استان‌ها

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی خبرداد:

تکمیل و بهره برداری از تونل دوم گردنه حیران در تابستان سال ۱۴۰۱

بازدید معاون محترم وزیر  - تونل دوم گردنه حیران معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: امیدواریم بتوانیم با حمایت مضاعفی از مجموعه پیمانکاری و با یک کار فوق العاده جهادی پروژه احداث تونل دوم گردنه حیران را در تابستان سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت  راه و شهرسازی ( استان اردبیل)، امیرمحمود غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و هیئت همراه در بازدید از پروژه احداث تونل دوم گردنه حیران که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرماندار شهرستان نمین انجام گرفت، اظهار کرد: پروژه احداث تونل دوم گردنه حیران از جمله پروژه های خیلی مهمی است که به جهت بحث تسهیل و روانی ترافیک در این محور و منطقه در استان اردبیل داریم.

وی گفت: خوشبختانه این پروژه جزو پروژه هایی است که خیلی خوب روی آن کار شده و هم اکنون جلوتر از برنامه زمان بندی است.  این خود ما را هم تشویق می کند که حمایت مضاعفی از این پروژه داشته باشیم تا زودتر به نتیجه برسد.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: زمان بندی اتمام این پروژه ۳۰ ماهه بوده و در بازدیدی که امروز از این پروژه داشتیم و صحبت هایی که با عوامل فنی و پیمانکار پروژه انجام شد به نظر می رسد که خیلی زودتر از مدت زمان بندی تمام و به بهره برداری برسد.

غفاری افزود: بر اساس آخرین گزارشی که در خصوص این پروژه امروز ارائه شد تا امروز ۳۰ درصد رقم قرارداد توسط وزارت راه و شهرسازی پرداخت شده و مقرر شد در راستای تسریع در انجام عملیات اجرایی از هر دو طرف تونل کارهای عمرانی و بازگشایی ادامه پیدا کند.  

وی گفت: با تدابیر اندیشیده شده امیدواریم  با حمایتی مضاعف از مجموعه پیمانکاری و با یک کار فوق العاده جهادی این پروژه را در تابستان سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

لازم به ذکر است معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه به استان اردبیل در ادامه بازدیدها که با همراهی مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیران و مسئولان شهرستان ها انجام گرفت از پروژه احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی مرحوم نجف زاده شهرستان اردبیل بازدید بعمل آمد.