شناسهٔ خبر: 94019 - سرویس استان‌ها

رفع نقطه پر تصادف کیلومتر ۴۰۰+۹ محور ایرانشهر

اصلاح نقطه پر تصادف.jpg رییس اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان از رفع نقطه پر تصادف کیلومتر ۴۰۰+۹ محور ایرانشهر با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر)، نوید امیریان با تاکید بر اینکه این اداره کل به ارتقای ایمنی راه ها در راستای کاهش سوانح رانندگی در جاده ها اهتمام جدی دارد، اظهار داشت: عملیات اصلاح این نقطه پرتصادف شامل ایمن سازی محور و اصلاح واریانت است که اجرای آن از ۶ ماه قبل توسط پیمانکار بخش خصوصی آغاز شد.
وی ادامه داد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مطلوب این پروژه مهم راهداری درخواست ما این است که اعتبارات استانی و ملی آن هر چه سریعتر اختصاص یابد.
رییس اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در سال های گذشته شاهد بودیم که براثر هر بارندگی در منطقه و طغیان رودخانه های محلی این نقطه پر تردد و حادثه خیز مسدود می شد که امیدواریم با اصلاح هر چه سریعتر آن شاهد رفع مشکلات این بخش باشیم.
امیریان با بیان اینکه ایمن سازی جاده‌های جنوب استان و تداوم حذف نقاط حادثه خیز در جاده‌های اصلی و فرعی برای کاهش تصادفات و آمار فوتی ضروری است،‌ گفت: به منظور پیشگیری از اختلال در تردد شهروندان گرامی در محدوده این محور پر تردد مسیر جایگزین پیش بینی شده است.