شناسهٔ خبر: 94061 - سرویس مسکن و شهرسازی

در نشست بررسی آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن اعلام شد

بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های طرح اقدام ملی تولید مسکن در ۸ استان

سازمان ملی مدیرعامل سازمان ملی زمین ومسکن در نشست بررسی آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن بر ارزیابی دقیق پروژه های این طرح از طریق بازدیدهای مستمر دوره ای تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان ملی زمین ومسکن در نشست بررسی آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن بر ارزیابی دقیق پروژه های این طرح از طریق بازدیدهای مستمر دوره ای تاکید کرد.

احمد اصغری مهرآبادی در این نشست که به صورت ویدئوکنفرانسی انجام شد، افزود: در راستای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، ارزیابی و نظارت بر عملکرد ادارات کل استانی در حوزه ساخت و بهره‌برداری پروژه‌های طرح اقدام ملی یکی از ابزارهای سازمان ملی زمین و مسکن در تحقق این شعار خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه حضور مدیران و کارشناسان سازمان ملی زمین و مسکن از ابتدا در محل هر پروژه ضروریست ادامه داد: این نظارت باید مستمر و پیگیرانه باشد تا بتوان موانع پیش روی استان‌ها در تحقق ساخت پروژه‌ها را برطرف کرد و علاوه بر پشتیبانی ادارات کل راه و شهرسازی در تولید مسکن، سیر پیشرفت پروژه‌ها را هم به دقت زیر نظر گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی در تشریح موارد مطرح شده در این نشست اظهار داشت: موضوع تامین زمین برای پروژه‌های اقدام ملی، کسری زمین مورد نیاز در بعضی استان‌ها و ارائه گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه‌های اقدام ملی از مواردی است که در این جلسات به آن پرداخته می‌شود.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، گفتنی است این جلسات به صورت نوبتی و در هر نوبت با حضور مدیران ادارات کل راه و شهرسازی برگزار می‌شود که در نوبت اول نماینده استان‌های کردستان، همدان، آذربایجان غربی، اصفهان، لارستان، خراسان رضوی، فارس و کرمانشاه به صورت جداگانه حضور داشتند و پروژه‌ها به صورت تک به تک در هر شهر مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفتند.