شناسهٔ خبر: 94404 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تاکید کرد:

شرکت در انتخابات زمینه ساز تقویت اقتدار و عزت ملی ایران اسلامی است

صفر صادقی راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در پیامی بر حضور فعالانه و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در پیامی با تاکید بر حضور فعالانه و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ در کشور، اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور و چشم دشمنان به میزان حضور مردم در انتخابات، ضرورت دارد تا آحاد جامعه در انتخابات امسال نیز همچون سال‌های گذشته حماسه خلق کنند و گروههای مختلف جامعه با شرکت در انتخابات، به عنوان یک وظیفه ملی، زمینه‌ساز تقویت اقتدار و عزت ملی می شوند.

وی افزود: قطعا هر رأی، خاری در چشم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید بخش‌های مختلف برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی در واقع تقویت آبرو و عزت ملی است و در حقیقت انتخابات اثر ماندگار دارد. بنابراین مشارکت، مهم‌ترین مؤلفه است که می‌تواند پاسخی برای دشمنان ما و آنهایی که منتظرند که نام نظام اسلامی ما از پیشرفت بماند، باشد.

وی ادامه داد: اصل مهم، مشارکت حداکثری در انتخابات است و امیدوارم همچون دوره های قبلی با حضور پرشور ملت با بصیرت کشورمان بار دیگر در رقم خوردن سرنوشتمان قدم برداریم.

وی در پایان گفت: کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، تشکل ها و انجمن های صنفی و رانندگان تلاشگر حمل و نقل کالا نیزهمگام و همراه با سایر گروه های مختلف مردم در انتخابات بار دیگر ولایت مداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت می کنند و در پای صندوق های رأی حضور خواهند یافت.